پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه آمایش سرزمینی به عنوان چراغ راه توسعه استان آماده شده و از سال آینده اجرایی می شود

شعارسال:استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه آمایش سرزمینی به عنوان چراغ راه توسعه استان آماده شده و از سال آینده اجرایی می شود.

 محمد مهدی شهریاری با حضور در جمع مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و قدردانی از تلاش‌های این سازمان در یکسال گذشته، افزود: استان با وجود بهره مندی از ظرفیت‌های لازم برای توسعه پایدار و روند رو به رشد در سال‌های گذشته به دلایل متعدد هنوز به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.

وی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در برنامه ریزی ها مناطق محروم را در اولویت قرار دهد تا احساس تبعیض به وجود نیاید.

شهریاری با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان از رشد مناسبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد با ورود این سرمایه‌ها به عرصه تولید، اشتغال پایدار در استان شکل گیرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان مغز استان ایفای نقش می‌کند و مجری راهبری توسعه استان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار29 اسفند 97، کدخبر: 4572926،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین