پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸
استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان طی ماه های گذشته با جذب یکهزار و 170 میلیارد ریال، سومین استان کشور پس از تهران و کرمان در جذب سرمایه گذاری بوده است.

شعارسال:  استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان طی ماه های گذشته با جذب یکهزار و 170 میلیارد ریال، سومین استان کشور پس از تهران و کرمان در جذب سرمایه گذاری بوده است.

 محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: نشانه های این سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان به ویژه شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه وجود دارد و امیدواریم گام های بلندتری در این خصوص برداشته شود.

وی اضافه کرد: این میزان سرمایه گذاری انجام شده در ماه های گذشته نشان دهنده امنیت مناسب در استان است به طوری که آذربایجان غربی در حال حاضر جزو پنج استان امن کشور محسوب می شود.

وی بیان کرد: با توجه به امنیت مناسب موجود که با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمده است، در صدد هستیم که روند جذب سرمایه در آذربایجان غربی را سرعت ببخشیم.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص عملکرد وزارت اطلاعات نیز گفت: مردم امروز دیدگاه بسیار مثبتی به وزارت اطلاعات دارند و این امر به خاطر عملکرد درخشان وزارت و سربازان گمنام آن در راستای تامین امنیت و آرامش کشور بوده است.

شهریاری از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری مشترک با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: با تصویب مناطق ویژه اقتصادی، مزیت های نسبی استان برای جذب سرمایه بیشتر می شود و به دنبال تحقق این امر هستیم.

وی با اشاره به توان 10 هزار تنی صادرات گازوییل از آذربایجان غربی به کشورهای همسایه ادامه داد: علاوه بر آن، ظرفیت صادرات بنزین و نفت سفید نیز از این استان وجود دارد.

وی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید در قالب لایحه بودجه سال آینده به آذربایجان غربی خبر داد و افزود: با این نگاه ویژه، بودجه پیش بینی شده برای استان در سال 1398 نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اضافه کرد: در این ایام 700 طرح با اشتغال هفت هزار و 500 نفر در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: دهه فجر امسال با سال های گذشته بسیار تفاوت دارد و بی تردید استقبال پرشکوه و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر تمامی توطئه ها و نقشه های مستکبران و ایادی آنان در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در هفته دولت امسال نیز طرح هایی به ارزش 9 هزار میلیارد ریال در استان افتتاح شد.

وی با اشاره به تصویب طرح های مختلف در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی ادامه داد: در این سفر طرح هایی به ارزش 25 هزار میلیارد ریال به تصویب رسید که با پیگیری های انجام گرفته این رقم به 33 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

شهریاری گفت: هر چه دشمنان و معاندان نظام عزم خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جزم می کنند، اتحاد، همدلی و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در برابر این توطئه ها بیشتر می شود.

وی به شرایط خاص حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: مدیران و مسوولان استان در این شرایط خاص باید همواره در کنار مردم و به فکر حل مشکلات مردم باشند و برخورد نامناسب با مردم در مراجعه به ادارات قابل قبول نیست.

وی به تلاش دولت در راستای حل مشکل اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکل بیکاری از مهمترین دغدغه های دولت است و برنامه ریزی خوبی در بودجه 98 برای کاهش نرخ بیکاری در کشور و استان ها پیش بینی شده است.

شهریاری در پایان ضمن قدردانی از زحمت ها و تلاش های مدیرکل پیشین اطلاعات آذربایجان غربی، برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق کرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ،تاریخ انتشار: 27دی 97، کدخبر: 83174352،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
سرمایه های جذب شده در چه راستایی برنامه ریزی و هدفگذاری میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین