پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعدادی از واحدهای استان نیمه راکد یا تعطیل هستند و کارگزاران دولت درصدد هستند با حمایت از صاحبان سرمایه به این واحدها رونق بخشیده تا اشتغال استان را بهبود ببخشند.
شعار سال: معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعدادی از واحدهای استان نیمه راکد یا تعطیل هستند و کارگزاران دولت درصدد هستند با حمایت از صاحبان سرمایه به این واحدها رونق بخشیده تا اشتغال استان را بهبود ببخشند.

رضا حسینی در نشست سه جانبه که بین دولت و تشکلات کارگری و کار فرمایی در محل استانداری برگزار شد، افزود: ایجاد منطقه امن اقتصادی و جلب حمایت های دولتی در زمینه تولید در استان باعث جذب سرمایه گذار دراستان شده و موجب رونق اقتصادی واشتغال استان می شود.

حسینی با تاکید به اینکه  کارگر، کارفرما و دولت ۳عنصر تاثیر گذار در رشد اقتصادی کشور هستند، تصریح کرد: کارگر و کارفرما با تولید کالای با کیفیت و مورد تایید بازارهای داخلی و جهانی و قابل رقابت بین المللی و دولت با کاهش قیمت مواد اولیه و ایجاد بازارهای فروش داخلی وخارجی می‌توانند موجب رونق تولید و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار شوند.

وی بااشاره به وجود ۱۵۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های استان اظهار کرد: برای اینکه در سال آینده شاهد اینگونه مشکلات نباشیم  دولت و مسئولین استان در حوزه محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی برنامه‌ریزی هایی انجام داده و هیئت‌هایی را برای رصد بازار جهانی و بازاریابی به نقاط هدف فرستاده است.

در ادامه صادقی دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی درخصوص دغدغه اصلی کارگران استان گفت: دومولفه اشتغال و سرمایه گذاری، دغدغه کارگران و مسئولین اجرایی استان است.

صادقی در خصوص مشکلات تولید و صادرات افزود: تسهیل در واردات مواد اولیه، تامین مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی استان و تسهیل صادرات می‌توان در حل مشکل تولیدکنندگان کمک کند.

وی تضریح کرد: مشکل کارگر و کار فرما در استان، حمایت نکردن دولت و وجود شرکت‌های خدماتی و قراردادهای موقت و دستمزدهای پایین است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021106374 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید با حمایت از کالاهای ایرانی به داد این کارگران بیاره برسیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
این برجام هم با اینکه اجرا شد ولی شاهد تعطیلیه بسیاری از کارخونه هامون بودیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین