پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
عضو شورای امور اقوام و ملیت های روسیه معتقد است که سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در حال حاضر از تاثیرگذارترین فرماندهان نظامی جهان است.

شعارسال:اسماعیل شعبانف» روز چهارشنبه در تشریح اوضاع در خاورمیانه به خبرنگار ایرنا در مسکو گفت: سلیمانی بطور جدی بر فرآیندهای سیاسی خاورمیانه ازجمله کشورهای سوریه، عراق و افغانستان تاثیر می گذارد.
شعبانف افزود: هر جا که سلیمانی حضور دارد پیروزی به دست می آید و وی تجزیه و تحلیل خوبی از اوضاع سیاسی و نظامی منطقه دارد.

**
تروریست ها از آمریکا دستور می گیرند
عضو مجمع ملل کشورهای اوراسیا در ادامه خاطرنشان کرد که آمریکا با استفاده از گروه های تروریستی اهداف خود را در منطقه خاورمیانه پیش می برد و به طور مخفیانه از این گروه ها حمایت می کند.
شعبانف گفت: تروریست ها از آمریکا دستور می گیرند و در بین اهداف آنها ضربه به ایران نیز قرار دارد و هر ازچندگاهی شاهد حملات تروریستی به این کشور هستیم.
کارشناس روس سیاست ایران در منطقه خاورمیانه را واقع بینانه توصیف کرد و اظهار داشت: امروز ایران طرف پیروز در منطقه است.

**
روسیه علاقه مند به ثبات در ایران است
عضو شورای امور اقوام و ملیت های روسیه در ادامه گفت: روسیه علاقه مند به ثبات اوضاع ایران است و ثبات اوضاع این کشور را برای مناطق جنوبی خود مهم می داند.
وی ادامه داد: روسیه هیچگاه خواهان تضعیف ایران نبوده و اگر این کشور ضعیف شود به زیان روسیه خواهد بود و به همین دلیل حداکثر تلاش را می کند که مناقشه ای بین ایران و اسراییل رخ ندهد و اگر چنین مناقشه ای بوقوع بپیوندد بر تمامیت ارضی ایران تاثیر نگذارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار14فروردین 98، کدخبر: 83263908، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین