پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
با کاهش قیمت خودرو در بازار‌های داخلی طی هفته دوم فروردین ماه، قیمت پژو GLX به ۹ میلیون تومان رسید.

‍‍‍ شعارسال: قیمت پژو GLX صفر کیلومتر پیش از آغاز فروردین ماه ۷۷ میلیون تومان بود، اما این قیمت در روز‌های اخیر به ۶۸ میلیون تومان رسیده است.

بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد میزان ریزش قیمت انواع پژو در بازار محسوس بوده است. در روز‌های ایخر قیمت خودروی پژوپارس LX نیز از ۱۰۸ میلیون تومان به ۱۰۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز از ۱۳۰ میلیون تومان به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در بازار ۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است در حالی که اسفند ماه این خودرو به قیمت ۹۴ میلیون تومان می‌رسید.

فعالان بازار معتقدند با پایان تعطیلات نوروزی و عادی شدن وضعیت بازار‌ها در کشور، روند ریزش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت چرا که تحویل خودرو‌های فروش فوری از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام دست اندرکاران بازار خودرو، در شرایط کنونی بازار در رکودی کامل قرار دارد. به کف رسیدن خرید و فروش البته خود مانعی بر سر راه مشخص شدن قیمت‌های واقعی بازار تلقی می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا، تاریخ انتشار: 12فروردین 1398 ، کدخبر:933569 www.fardanews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین