پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
تحلیل‎گران آمریکایی پیش بینی می‌کنند که در ریاست جمهوری ۲۰۲۰ چهل نفر از حزب دموکرات در مقابل دونالد ترامپ قد علم کنند.

شعار سال: با نزدیک شدن رقابت بر سر ریاست جمهوری در آمریکا، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که ۴۰ نفر از حزب دموکرات در مقابل دونالد ترامپ قد علم کنند.

ده‌ها تن از قانونگذاران، فعالان سرمایه دار آمریکایی و مقامات اسبق، در این چند هفته اخیر سعی دارند در مورد انتخابات پیش رو ۲۰۲۰ سکوت کرده و چیزی از حضور خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری چیزی به زبان نیاورند.

در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رقبای سیاسی خود را برای اعلام تبلیغات تشویق می‌کند و به دنبال روزی است که بیشترین نامزد‌های ۲۰۲۰ را نظاره گر باشد، در آن سوی دموکرات‌ها ایستادهاند و برای این رقابت تنگاتنگ اعلام آمادگی کردهاند.


در میان نامزد‌های انتخاباتی "برنی سندرز " یکی از افرادی است که در انتخابات ۲۰۱۶ در میان رای دهندگان پیشرو از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

سناتور سندرز علی رغم نظر سنجی‌هایی که در دوره انتخابات قبلی بود، بهترین پیشنهاد را برای حزب دموکرات به منظور شکست ترامپ در انتخابات عمومی بوده است.


سناتور سندرز ۷۷ ساله قصد دارد مجدداً در انتخابات ۲۰۲۰ کاندیدا شود و از همین آمادگی خود را اعلام کرده است. سندرز دونالد ترامپ را "دروغ گوی بالفطره" نامیده است.


در همین حال جولیان کاسترو می
گوید: احتمال آنکه برای ریاست جمهوری نامزد شوم زیاد است، اما تصمیم نهایی را در نوامبر خواهم گرفت، تمایل برای کاندیدا شدن دارم.


"جی اینسلی" حامی تغییرات اقلیمی شدید، یکی دیگر از نامزد‌های انتخابات ۲۰۲۰ است که به عنوان یک حزب رو به رشد کاندیدای دموکرات، پا در عرصه رقابت گذاشته و قصد دارد تا دونالد ترامپ را از کاخ سفید بیرون کند.


" تولسی گابارد " قانونگذار دموکرات و از کاندیدای احتمالی این حزب که مخالف همجنسگرایی است.

شاید در میان نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا، نام " اپرا وینفری " بازیگر و مجری سرشناس برنامه‌های تلویزیونی آمریکا توجه شهروندان را به خود جلب کند. اپرا سعی دارد با شرکت در این رقابت قدرت سیاسی خود را با سخنرانی‌ها و حمایت‌های مالی بسنجد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 15 فروردین 98، کد مطلب: 6885612: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین