پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
بررسی عوامل محیطی و انسانی در تصادفاتی که در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد دلیلی برای کنترل آن‌ها خواهد بود.برای همه ما پیش آمده است که به دلایلی گوناگون با خودروی شخصی سفر برویم، اما باید مراقب خطرات جاده که در کمین ما هستند، باشیم.

شعار سال: برای همه ما پیش آمده است که به دلایلی گوناگون با خودروی شخصی سفر برویم، اما باید مراقب خطرات جاده که در کمین ما هستند، باشیم. شاید عجیب باشد، ولی آمار‌ها نشان می‌دهد که ۶۰ الی ۷۰ درصد تصادفات مرگبار جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد که دلایل فنی و رفتاری دارد. علت اصلی تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها و حومه آن‌ها را می‌شود به دو دسته تقسیم کرد:

دلیل اول عوامل محیطی بوده و دلیل دوم عوامل فردی است که تصادفات را رقم می‌زنند. در ادامه فیلمی را مشاهده می‌کنید که به تشریح عوامل موجود در این تصادفات می‌پردازد.

تعداد بازدید : 33

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 15 فروردین 98، کد خبر: 6885464، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین