پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: خط ریلی تهران - جنوب که بر اثر رانش زمین بسته شده بود بازگشایی و حرکت قطارها در این مسیر از سر گرفته شد.با توجه به شرایط کوهستانی منطقه مسیر عبور راه آهن در لرستان فنی ترین بلاک مسیر در ناحیه راه آهن سراسری محسوب می شود است که دارای 19 دهنه تونل به طول بیش از 9 کیلومتر، 6 دهنه پل به طول 567 متر و 44 دهنه قوس است.

شعار سال: رضاخالقی روز چهارشنبه افزود: به دلیل رانش زمین و ریزش کوه در مسیر خطوط ریلی استان، راه آهن سراسری تهران - جنوب 12فروردین امسال بسته شده بود که با تلاش های صورت گرفته این از امروز این مسیر فعال است.

155 کیلومتر از مسیر ریلی تهران جنوب در محدوده لرستان قرار دارد.

با توجه به شرایط کوهستانی منطقه مسیر عبور راه آهن در لرستان فنی ترین بلاک مسیر در ناحیه راه آهن سراسری محسوب می شود است که دارای 19 دهنه تونل به طول بیش از 9 کیلومتر، 6 دهنه پل به طول 567 متر و 44 دهنه قوس است.

دوشنبه 12 فروردین سه رودخانه خرم رود و رودخانه شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان کرده، سد مروک دورود سرریز کرد و به صدها هزار نفر از اهالی استان هشدار داده شده که منزل خود را ترک کنند.

برق، آب و گاز بسیاری از مناطق شهری و روستایی قطع شد، پل های بسیاری نیز در مسیرهای اصلی و فرعی فروریخت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی تاریخ انتشار 14فروردین 98، کد خبر: 83263563، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین