پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کنسولگری سفارت پرتغال در تهران اعلام کرد که همه امور مربوط به روادید تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. گفتنی است این سفارتخانه هیچ گونه توضیحی در این خصوص ارائه نداده است. چندی پیش یکی از کارمندان ایرانی سفارت پرتغال در تهران هدف تیراندازی با اسلحه بادی قرار گرفت.

شعارسال: کنسولگری سفارت پرتغال در تهران اعلام کرد که همه امور مربوط به روادید تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. گفتنی است این سفارتخانه هیچ گونه توضیحی در این خصوص ارائه نداده است. چندی پیش یکی از کارمندان ایرانی سفارت پرتغال در تهران هدف تیراندازی با اسلحه بادی قرار گرفت.

کنسولگری سفارت پرتغال در تهران در اطلاعیه‌ای به تاریخ ششم فروردین ماه سال جاری (۱۳۹۸) اعلام کرد که همه امور مربوط به روادید، تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

گفتنی است این سفارتخانه هیچ گونه توضیحی در این خصوص ارائه نداده است.

به گزارش فارس، چندی پیش یکی از کارمندان ایرانی سفارت پرتغال در تهران هدف تیراندازی با اسلحه بادی قرار گرفت. بعدازظهر سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ در نزدیکی سفارتخانه پرتغال در تهران کارمند محلی ایرانی سفارت مزبور هدف تیراندازی یکی از سرنشینان موتورسیکلت قرار گرفته و از ناحیه قفسه سینه زخمی و به بیمارستان منتقل شد. در همان زمان وضعیت جسمانی فرد مزبور مساعد اعلام شد.

براساس بررسی‌های اولیه پلیس موضوع بر اثر اختلافات شخصی بوده و انگیزه خاصی نداشته است.

هنوز مشخص نیست که توقف امور مربوط به روادید با این حادثه ارتباطی داشته باشد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار : 16فروردین 98، کد خبر: 468779،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین