پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصمیم آمریکا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، حمایت یکپارچه خود را از سپاه پاسداران اعلام کرد.
شعارسال: حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی، گفت‌: اگر آمریکایی‌ها بخواهند سپاه را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام کنند ما قطعا همه نیروهای آنها در منطقه و سایر نقاط جهان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها چنین غلطی کنند ما بیکار نمی‌نشینیم. نظر مجلس شورای اسلامی و همه ملت ایران بر این است که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کنیم.

سلیمی خطاب به پزشکیان که اداره جلسه را بر عهده داشت، و با اشاره به نطق پیش از دستور وی، گفت‌: من تقاضا دارم در این رابطه نظر مجلس شورای اسلامی که حمایت یکپارچه از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران است اعلام شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی یادآور شد: شما نباید در میان بررسی دستور مجلس شورای اسلامی این تذکر را مطرح می کردید. این خلاف آیین‌نامه‌ مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر جداگانه‌ای، یادآور شد: آمریکا غلط می‌کند که سپاه و ارتش را تروریست اعلام کند، آمریکا خودش تروریست است و شاهد این امر نیز حضور نظامیان آن در تمامی دنیا است که به تمام دنیا ظلم می‌کند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این تذکر نیز، بیان‌ کرد: آمریکا ۴۰ سال است که این اقدامات را انجام می‌دهد، ولی ملت ما با قدرت ایستاده است و مقتدرانه از نیروهای سپاه حمایت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1398 ، کدخبر: 583561 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
حالا اگر تروریست اعلام کرد چه؟؟ برنامه مجلس برای این وضعیت چیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین