پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حاکمیت و تحقق نظام نوین اسلامی موجب حل مشکلات، رشد کامل، پیاده شدن اقتصاد مقاومتی و انقلابی شدن می شود.

شعارسال: اسدالله بادامچیان پیش از خطبه های نمازجمعه کاشان به شهدای حزب موتلفه اسلامی اشاره و اظهار کرد: هدف این شهدا ایجاد دولت اسلامی٬ جامعه نمونه اسلامی، ملت آزاد مستقلی که زیربار زور دشمنان نرود، بود.

وی تاکید کرد: این وظیفه ماست که این نظام را بشناسیم و تبلیغ کنیم و کسانی که می توانند خدمتگزار این نظام نوین باشند برای مسئولیت برگزینیم.

بادامچیان گفت:روی کارآمدن دولت و نظام نوین تمدن اسلامی با رای مردم محقق می شود.

وی تاکید کرد: امروز که غرب دچار بحران عمیق و درحال متلاشی شدن است و نظام کمونیستی سوسیالیستی هم درهم فروپاشیده است باید نظام نوین اسلامی در جهان حاکم شود.

بادامچیان گفت: اگر می خواهیم سرچشمه بیداری اسلامی در دنیا باشیم باید به دولت و جامعه اسلامی توجه کنیم و بدانیم بخشی از جامعه سازی متعلق به ملت و رای مردم است.

بادامچیان تاکید کرد: ملت باید به کسی رای دهند که پس از روی کار آمدن براساس فقاهت، ولایت، روحانیت و مرجعیت در جهت خدمت به ملت پرکار و پرتلاش و قوی کار کند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم ها نیست زیرا در جنگ تحمیلی با وجود تحریم ها پیشرفت داشتیم پس برای حل مشکلات و تصحیح برنامه ها به افرادی مانند رجایی، باهنر و قاطعیت لاجوردی ها نیاز است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28خرداد1395، کدخبر: 82115653: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین