پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
رئیس کانون بانک‌های خصوصی در نامه‌ای جزئیات توافق بانک‌ها برای کاهش نرخ سود سپرده به ۱۵ درصد را به اطلاع رئیس کل بانک مرکزی رساند.

شعار سال: کورش پرویزیان رئیس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در نامه‌ای توافق بانک‌ها برای نرخ سود سپرده را به اطلاع رئیس کل بانک مرکزی رساند.

در این نامه آمده است، کوشش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت در کاهش نرخ تورم و تدارک زمینه‌های رشد بالنده دراقتصاد کشور، مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری را بر آن داشت تا در چارچوب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عملی متناسب با سیاست‌های اقتصادی دولت به‌عمل آورند.

از این رو مدیران عامل سیستم بانکی کشور در بیستمین نشست مشترک خود که در تاریخ 23/03/95 برگزار شد، پیشنهاد نمودند از تاریخ 95/04/1 نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های مدت‌دار یکساله خود را حداکثر معادل 15 درصد قرار داده و نرخ سایر سپرده‌های کوتاه مدت به تناسب نرخ مزبور کاهش یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 29 خرداد 95 ، کد مطلب: 13950329000511:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین