پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:‌ اصولگرایان با وحدت عملی به عرصه انتخابات مجلس ورود کرده و با لیست واحد در سراسر کشور زمینه پیروزی خود را فراهم کنند.
شعارسال: حمیدرضا ترقی درباره صف‌بندی احتمالی احزاب اصولگرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار کرد: علی‌رغم اینکه وضعیت رقیب اصلاح‌‌طلب مناسب نیست؛ لذا هیچ راهی برای موفقیت در انتخابات مجلس به‌‌جز ائتلاف و وحدت میان اصولگرایان وجود ندارد.

وی ادامه داد: اصولگرایان امسال باید با وحدت عملی به عرصه انتخابات ورود و با لیست واحد در سراسر کشور زمینه موفقیت و پیروزی خود را فراهم کنند، در غیر این‌ صورت احتمال اینکه نیروهای سفید فاقد گرایش سیاسی مطمئن، میدان‌دار انتخابات شوند، وجود دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: برای ائتلاف میان اصولگرایان، نوع سازماندهی آن‌ها بسیار مهم است و باید این سازماندهی متناسب با زمان به‌روز شود.

ترقی با اشاره به وحدت میان اصولگرایان و جمنا، گفت: جمنا نیازمند کامل‌تر شدن است تا بتواند همه نیروهای اصولگرا و انقلابی را فرا بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روندی که برای وحدت میان اصولگرایان دنبال می‌شود به‌صورت زمان‌بندی‌شده مطلوب و مورد پذیرش است، اما احزاب برای ورود به یک ائتلاف باید دستان پُری داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398 ، کدخبر: 373891 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین