پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
به پیشنهاد استاندار اصفهان و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حیدر قاسمی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب شد.
شعار سال : به پیشنهاد استاندار اصفهان و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حیدر قاسمی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر:13980202001048، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین