پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
استاندار اصفهان گفت: مراسم تکریم و معارفه ها این پیام را دارد که پست و جایگاه ماندنی نیست و هدف خدمت به مردم است.
شعار سال: استاندار اصفهان گفت: مراسم تکریم و معارفه ها این پیام را دارد که پست و جایگاه ماندنی نیست و هدف خدمت به مردم است.

 عباس رضایی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حراست و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با اشاره به مشکلات مدیریت ارشد استان در دوماه گذشته و حجم بالای کاری در این مدت، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد فعالیت مدیریت ارشد استان به حل مشکل آب و کشاورزان اختصاص یافت و با تفضل و لطف خداوند شرایط برای بازگشایی آب در بهمن ماه فراهم شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه زمان بازگشایی آب با هماهنگی و نظارت سازمان جهادکشاورزی و با درخواست کشاورزان تعیین شد، افزود: وظیفه استانداری هماهنگی، نظارت و پیگیری است و مسائل اجرایی بر عهده  دستگاه ها خواهد بود.

عباس رضایی با اشاره به تصویب طرح احیای زاینده رود و ساماندهی کمی و کیفی رودخانه کارون بزرگ ، ادامه داد: این ستاد با پیگیری های صورت گرفته و با رعایت حق و حقوق همه ی مردم اصفهان و دیگر استان ها پس از گذشت ۱۳ سال تشکیل گردیده است که این امر شایسته سپاسگزاری از هیأت دولت است.

رضایی در ادامه با تقدیر از مدیران کل سابق حراست و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، تصریح کرد: مراسم تکریم و معارفه ها این پیام را دارد که پست و جایگاه ها ماندنی نیست و هدف خدمت به مردم است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه کارها باید برمبنای علمی و به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی صورت گیرد، افزود: همه ما خود را مدیون نظام می دانیم نه بدهکار نظام و هرگاه نظام مصلحت بداند در هر جایگاه و منصبی به مردم خدمت خواهیم کرد.

رضایی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و جدای از گرایش های سیاسی و وابستگی جناحی وظیفه خود را در قبال مردم به انجام رسانیم، اظهار کرد: در شان یک مومن نیست که به خاطر پست و مقام خود را در مقابل دیگران خوار نماید و اگر قرار است ترفیع گرفته شود باید با توانایی های فردی و نه براساس ارتباطات صورت گیرد و باید جایگاه و منزلت افراد حفظ شود.

استاندار اصفهان از مدیرکل حراست و کارمندان این بخش خواست که بنا بر اعتماد بر افراد باشد و با دید باز نسبت به کارمندان رفتار نمایند و در ادامه تاکید کرد: اداره کل حراست باید بدور از رفتار جناحی، مردمی برخورد نماید.

مدیرارشد استان در ادامه جایگاه روابط عمومی را بالا خواند و افزود: باید فعالیت های مدیریت ارشد استان در بخش های مختلف نمود بالایی داشته باشد و مردم از فعالیت های صورت گرفته برای رفع مشکلاتشان آگاه باشند.

رضایی با بیان اینکه روابط عمومی مغز و چشم دستگاه اجرایی است، تاکید کرد: مردم باید بدانند که مسئولان از همه ی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در راستای رفع مشکلات استفاده کرده و به نتایج مطلوبی دست یافته است.

استاندار اصفهان در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش های غلامرضا قائدیها به عنوان مدیری همگن و فعال، عباس میرزائی نیا را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان معرفی کرد.

همچنین ضمن تقدیر از حسین تیرچنگ به عنوان مدیرین جوان و با انرژی، سید مطلب غفاری از سوی دکتر رضایی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری معرفی گردید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1397، کدخبر: 805642 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
ظاهرا که پست و جایگاه ماندنی تر از هر چیزی دیگه ای است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین