پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
جمعی از نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی فوری به مسئله احیای زاینده‌رود و تذکر جدی به وزارت نیرو شدند.
شعار سال:جمعی از نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی فوری به مسئله احیای زاینده‌رود و تذکر جدی به وزارت نیرو شدند.
نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور برای رسیدگی فوری به احیای زاینده‌رود+ تصاویر
 رودخانه زاینده‌رود با وجودی که چندین سال است با بحران کم‌آبی دست‌ و پنجه نرم می‌کند، اما همچنان مورد بی‌لطفی مسئولان به‌ویژه وعده‌های رئیس‌جمهور دولت تدبیر و امید واقع‌ شده است.

حتی با تصویب رسیدگی به این امر در هیئت دولت، شورای عالی آب واکنش مناسبی نسبت به این موضوع نداشته و مصوبات این شورا از جمله اجرای سریع‌تر بهشت‌آباد، حذف برداشت‌های غیرقانونی بالادست و ساماندهی رودخانه زاینده‌رود برای احیای این رودخانه مورد پیگیری قرار نگرفته است. از طرفی نیز تهیه و تنظیم طرح ستاد احیای زاینده‌رود به وزارت نیرو واگذارشده، وزارتی که در این ناکامی‌ها نقش بسیاری داشته و متهم اصلی خشکی زاینده‌رود است.

در همین راستا نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار پیگیری و تذکر جدی به وزارت نیرو نسبت به تغییر رویکرد خود برای احیای زاینده‌رود و همچنین تشکیل یک واحد مستقل با زمان‌بندی مناسب برای بازبینی طرح پیشنهاد شده، قبل از سفر رئیس‌جمهور به اصفهان شدند.

نمایندگان ضمن درخواست فوری به رسیدگی به مسئله احیای زاینده‌رود و آب اصفهان، تأکید کردند که منظور از تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، ایجاد یک مدیریت قوی برای جبران ضعف‌های اجرایی در عملیاتی شدن مصوبات قانونی شورای عالی آب و شورای هماهنگی توزیع عادلانه آب زاینده‌رود است.
نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور برای رسیدگی فوری به احیای زاینده‌رود+ تصاویر

نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور برای رسیدگی فوری به احیای زاینده‌رود+ تصاویر

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:20خرداد 1398،کدخبر:2029203،،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
با این همه بارندگی که داشتیم مگه زاینده رود خوب تر نشد حالا چرا باز نمیذارن بمونه البته بعد از تابستون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین