پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت تاریخ ثابت کرده که ملت قهرمان ایران برای حفظ منافع و ارزش‌های خود در مقابل هر تهدیدی ایستاده و می‌ایستد.

شعار سال: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، در اولین همایش سراسری تربیت و آموزش آجا در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره به 10 اردیبهشت‌ماه روز خلیج فارس، اظهار داشت: خلیج فارس از دیرباز موقعیت ژئوپلوتیک و استراتژیک داشته و به همین منظور قدرت های استکباری و استعماری به دنبال تسلط بر آن بوده‌اند.

وی افزود: تاریخ ثابت کرده که ملت قهرمان ایران برای حفظ منافع و ارزش‌های خود در مقابل هر تهدیدی ایستاده و می‌ایستد.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده، است و می‌ماند. وی در بخشی دیگری از سخنان خود قدرت نظامی را یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت ملی عنوان و تصریح کرد: سیاستمداران در نظام بین الملل اگر می‌خواهند در مذاکرات محکم صحبت کنند باید پشتشان گرم باشد بنابراین اگر در مذاکرات هسته‌الی 6 کشور با ما وارد مذاکره شدند به دلیل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر سیاری تاکید کرد: سیاستمداری که پشت میز مذاکره می‌نشیند باید پشتش گرم باشد و توانمندی‌های خود را به رخ دشمن بکشد و در صورت تهدید توان بازدارندگی کشور خود را نشان دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افکار نیوز ، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 98، کد خبر: 865104، www.afkarnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین