پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
فرماندهی عملیات الانبار عراق از آغاز عملیات گسترده الحشد الشعبی از سه محور برای پاکسازی نوار مرزی با سوریه خبر داد.وزارت خارجه تاجیکستان امروز اعلام کرد که 84 فرزند عناصر گروه تروریستی داعش را از عراق تحویل گرفته است.
شعار سال : فرماندهی عملیات الانبار عراق از آغاز عملیات گسترده الحشد الشعبی از سه محور برای پاکسازی نوار مرزی با سوریه خبر داد.

آغاز عملیات گسترده حشد شعبی در مرز سوریه؛ تحویل 84 کودک داعشی به تاجیکستان

 به نقل از شبکه السومریه، قاسم مصلح از فرماندهان عملیات الانبار عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ما بامداد امروز پنجشنبه عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی مرز با مشارکت تیپ‌های 13، 17، 18 و 19 نیروهای الحشد الشعبی و یگان‌های مهندسی زرهی و مخابرات و عملیات این نیروها همراه با نیروهای مرزبانی آغاز کردند.

وی افزود: این نیروها از سه محور اصلی وارد خواهند شد و یگان‌های ما در نوار مرزی مستقر خواهند شد.

این فرمانده تأکید کرد: این نیروها آماده دفع هرگونه خطر یا حالت اضطراری در صورت تلاش تروریست‌ها برای عزیمت به‌سمت مرزهای عراق در پی عملیات ارتش سوریه هستند.

نیروهای امنیتی عراق در طول نوار مرزی با سوریه با هدف جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها به خاک عراق مستقر هستند و توانسته‌اند شمار زیادی از آنها را بکشند یا بازداشت کنند.

تحویل 84 کودک داعشی به تاجیکستان

وزارت خارجه تاجیکستان امروز اعلام کرد که 84 فرزند عناصر گروه تروریستی داعش را از عراق تحویل گرفته است.

در بیانیه وزارت خارجه تاجیکستان آمده است: 84 کودک که همگی آنها از تاجیکستان هستند، مجبور شدند که بعد از جذب خانواده‌های خود به گروه تروریستی داعش به این گروه ملحق شوند.

این بیانیه اضافه کرد: این کودکان با یک پرواز خصوصی از بغداد به دوشنبه بازگردانده شدند.

وزارت خارجه تاجیکستان فوریه گذشته اعلام کرد که در تلاش برای بازگرداندن 75 کودک از عراق است. 43 زن تاجیک در حال گذراندن زندان در عراق به‌خاطر ارتکاب جرایم تروریستی هستند.

سراج‌الدین مهرالدین وزیر خارجه تاجیکستان اذعان کرد که بازگرداندن این زنان به تاجیکستان بسیار دشوارتر خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار:12 اردیبهشت1398،کدخبر:2002579،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین