پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به نگاه یکسان در پرداخت مطالبات قطعه‌سازان، گفت: به‌جز شرکت‌های کلیدی، برخی از شرکت‌های قطعه‌ساز را به‌زودی به فروش می‌رسانیم.
شعار سال: مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به نگاه یکسان در پرداخت مطالبات قطعه‌سازان، گفت: به‌جز شرکت‌های کلیدی، برخی از شرکت‌های قطعه‌ساز را به‌زودی به فروش می‌رسانیم.

هاشم یکه‌زارع ، درباره اینکه گفته می‌شود ایران‌خودرو نسبت به پرداخت مطالبات به برخی از قطعه‌سازان نگاه ویژه دارد، گفت: نگاه ویژه به همه قطعه‌سازان داریم و تفاوتی میان قطعه‌سازان قائل نمی‌شویم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ویژه مجموعه ایران‌خودرو بر اساس موارد مختلفی است، افزود: نگاه ویژه ایران‌خودرو به قطعه‌سازان بر اساس تحویل به‌موقع قطعه، کیفیت و قیمت مناسب است و هیچ نگاه دیگری به قطعه‌سازان وجود ندارد.

مدیرعامل ایران‌خودرو درباره واگذاری برخی از قطعه‌سازان وابسته به این شرکت تصریح کرد: قرار است برخی از املاک مازاد و برخی از شرکت‌های قطعه‌ساز را اعلام کنیم و بفروش برسانیم.

یکه‌زارع با تأکید بر برنامه واگذاری برخی قطعه‌سازان، اذعان کرد: به جز شرکت‌های کلیدی مانند محورسازان ایران‌خودرو که از شرکت‌های کلیدی ایران‌خودرو هستند برخی از شرکت‌های قطعه ساز را به زودی اعلام کرده و به فروش می‌رسانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1398، کدخبر: 379006 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
با اینهمه درامد خودروسازان بازهم بدهی های بی پایان دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین