پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت از تخریب نخستین ویلای غیرمجاز بزرگ کشور در منطقه پیربازار رشت خبر داد.

شعارسال:علی‌اصغر حیدرنژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب یک ویلای غیر مجاز در رشت اظهار کرد: این ویلا دومین سازه بزرگ ویلایی در کشور با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته و ساخت و سازی بسیار محکم در منطقه پیربازار رشت بود.

وی با بیان اینکه ویلا به طور کامل با انواع بیل‌های مکانیکی تخریب شد، گفت: مشابه این ویلای غیرمجاز یا در ابعاد کوچک‌تر در شهرهای مختلف نیز وجود دارد که ما در اسرع وقت حتماً نسبت به تخریب آن‌ها اقدام می‌کنیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت با تأکید بر تخریب ویلاهای غیرمجاز بدون تعارف و بدون لحاظ کردن جایگاه افراد افزود: در هر جایگاه و با دارا بودن هر نفوذی، ویلاهای غیرمجاز را تخریب می‌کنیم و فعلا از سازه‌های غیرمجاز بزرگ‌تر شروع کرده‌ایم تا بعد به سازه‌های کوچک‌تر برسیم.

حیدرنژاد با بیان اینکه این ویلای لوکس به صورت غیرمجاز در زمین کشاورزی ساخته شده بود، تصریح کرد: با گزارش مراجع مربوطه مبنی بر ساخت ویلایی در زمین کشاورزی بدون اخذ مجوز‌های لازم برای تغییر کاربری، در راستای حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت‌المال موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مراحل ساخت چندین بار به فرد متخلف تذکر کتبی داده شد، گفت: به دلیل بی‌توجهی، پرونده‌ قضایی در این زمینه تشکیل و با دستور قضایی ویلای مذکور با زیربنایی حدود هزار و 300 متر که برای ساخت آن هزینه بسیاری صرف شده بود، به صورت کامل تخریب شد.

این ویلای غیرمجاز در زمینی زارعی به مساحت پنج هزار متر مربع در روستای حسین آباد پیر بازار رشت بنا شده بود که ظرف مدت پنج روز به صورت کامل تخریب شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19 اردبیهشت 98، کدخبر: 13980218000439 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
اهان اگه یکی یکی این ویلاها تخریب بشه دیگه یاد میگیرن که از این کارا نکنن و حداقل یه اصولی رعایت میشه دست در کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین