پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
آیا می دانید تعرفه آگهی هایی که در تلویزیون تماشا می کنید چقدر است؟ آیا می دانید صاحبان کالاها چقدر برای تبلیغ کالاها و خدماتشان هزینه می کنند؟

شعار سال: بانک ها بیشترین تبلیغات را در تلویزیون دارند و پس از آنها کارخانجات مواد غذایی و کالاهای بهداشتی قرار می گیرند. تبلیغاتی که تعرفه های سرسام آور و هنگفت به دنبال دارند.
این تعرفه ها بسته به زمان برگزاری مسابقات فوتبال و یا برنامه های پرمخاطب تغییر می کنند و گاه خیلی بیشتر از این مبالغ می شوند.



گفتنی است که این تعرفه ها بنابر نوع محصول و یا با توجه به زمانبندی خاص درنظر گرفته شده توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شامل تخفیف خواهد شد.

ماده 19: جدول ضرایب ماه های سال:
با توجه به اینکه برنامه های صدا و سیما درماه هایی از سال، مخاطب بیشتری دارد لذا ضرایب ماهانه به شرح جدول ذیل در نظرگرفته شده است تا نسبت به جدول پایه اعمال شود. این ضرایب شامل کلیه پخش ها اعم از داخلی، خارجی، تحت لیسانس، تولید مشترك و... می شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانکی، تاریخ 21 اردیبهشت 98، کد مطلب: 36032: www.banki.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین