پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
شرکت حمل و نقل ریلی رجا با تاکید بر این که پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای دهه دوم خرداد منوط به نظر راه آهن است اعلام کرد در انتظار بررسی افزایش قیمت بلیت قطار هستیم.

شعارسال: شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد؛ با توجه به تماس‌های مکرر مسافران گرامی برای تهیه بلیت ایام تعطیلات عید سعید فطر به اطلاع می‌رساند: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا در همه مسیرها تا 11 خرداد ماه سال جاری برقرار بوده و عرضه بلیت‌ها برای دهه دوم خرداد به بعد منوط به نظر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.

لازم است جهت تنویر افکار خوانندگان گرامی نکات ذیل اعلام شود:

1- همه شرکت‌های حمل و نقل ریلی بخش مسافری در انتظار بررسی میزان افزایش قیمت بلیت تمام قطارها در شورای عالی راه و ترابری هستند.

2- پیشنهاد شرکت‌های ریلی حداقل افزایش میانگین 25 درصد بهای بلیت در مسیرهای بین شهری است.

3- شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری از زمان‌بندی فروش مطابق با تصمیمات اتخاذ شده در شرکت راه‌آهن ج.ا.ا تبعیت می‌کنند.

4- اخذ یارانه (کمک زیان) سیر قطارهای حومه‌یی و پرسرعت (ترن‌ست) از سوی شرکت رجا با مدیران سازمان برنامه و بودجه و شرکت راه‌آهن ج.ا.ا مطابق قانون بودجه سال 98 کشور در حال پیگیری است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1398 ، کدخبر: 476334: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین