پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
سرپرست راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: تلاش برای رتبه‌بندی قطارهای مسافری به نتیجه رسید و اکنون با درج ستاره روی بلیت، رتبه هر قطار مشخص می‌شود.
شعار سال: سرپرست راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: تلاش برای رتبه‌بندی قطارهای مسافری به نتیجه رسید و اکنون با درج ستاره روی بلیت، رتبه هر قطار مشخص می‌شود.

سعید رسولی، با اشاره به ارتباط نزدیک راه‌آهن با مردم، اظهار کرد: نگاه راه‌آهن نگاه بنگاه‌داری نیست و رویکرد صرفاً اقتصادی در اجرای وظایفش ندارد و از طریق تأمین منافع اجتماعی و تأثیر آن بر مؤلفه‌های اقتصادی، سعی در توسعه ملی کشور دارد.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی افزود: با وجود کمبودهای موجود و بالا رفتن هزینه‌های جاری و خارج شدن واگن‌های بی‌کیفیت از سیر، با این‌ حال توانسته‌ایم ۱۵ درصد در حمل مسافر رشد داشته باشیم.

سرپرست راه‌آهن جمهوری اسلامی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی برای مسافران، ادامه داد: تلاش برای رتبه‌بندی قطارهای مسافری به نتیجه رسید و اکنون با درج ستاره روی بلیت،رتبه هر قطار مشخص می‌شود و بر اساس آن خدماتی که باید در هر قطار ارائه شود نیز تعریف‌ شده است و این موضوع نه‌تنها به رعایت حقوق مسافران منجر خواهد شد بلکه رقابت در ارائه خدمات باکیفیت بالا را نیز به همراه خواهد داشت.

رسولی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از قطارهای ۵ ستار نور تشریح کرد: این قطار با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه برای سفر زیارتی به مشهد در اختیار زوج‌های جوان دانشجو قرار گرفت تا اولین سیر این قطار به سمت مشهد مقدس باشد.

سرپرست راه‌آهن با تأکید بر تکلیف برنامه ششم توسعه کشور در حوزه حمل‌ونقل ریلی خاطرنشان کرد: تشکیل شرکت قطارهای حومه‌ای به تصویب دولت رسیده است و امیدوارم در سال ۹۸ این تکلیف را برای ارائه  خدمت به مردمی که حومه کلان‌شهرها زندگی می‌کنند، انجام دهیم و همچنین در سال آینده سعی ما ارائه خدمات بیشتر در حوزه‌های ایستگاهی  و ارتقای کیفیت قطارها برای همه مسافرین خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1397، کدخبر: 367647 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
رتبه بندی ها با افزایش نجومی قیمت بلیت هم همراه بوده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین