پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
عضو کمیسیون امنیت هسته ای و رئیس کمیسیون توسعه و همکاری های اقتصادی پارلمان آلمان ضمن حمایت از توافق هسته ای ایران خواستار رعایت اعتدال از سوی ایران و آمریکا شد.
شعار سال: عضو کمیسیون امنیت هسته ای و رئیس کمیسیون توسعه و همکاری های اقتصادی پارلمان آلمان ضمن حمایت از توافق هسته ای ایران خواستار رعایت اعتدال از سوی ایران و آمریکا شد.

«اولاف ایندر بیک» عضو کمیسیون امنیت هسته‌ای پارلمان آلمان در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به تاکید اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای ایران درباره چگونگی حمایت‌های دولت آلمان و اروپا از این توافق اظهار داشت: ما بر این باور و عقیده هستیم که برغم خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، این توافق باید حفظ شده و باقی بماند.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای ایران نتیجه مذاکرات و رایزنی‌های دیپلماتیک بین المللی طولانی مدت بوده به مهر گفت: توافق هسته‌ای با ایران در بردارنده یکی از مهمترین مسائلی است که همواره مورد توجه قرار داشته و آن تلاش برای خاورمیانه عاری از تسلیحات هسته‌ای است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در ادامه اظهار داشت: خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران تأسف آور است و این زمانی بیشتر به چشم می‌آید که بحث نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در میان است. آژانس بین المللی انرژی اتمی با نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران، پایبندی این کشور به تعهدات این توافق را مورد ارزیابی قرار داده و می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت هسته‌ای پارلمان آلمان بدون توجه به بدعهدی طرف‌های مقابل برجام گفت: در حال حاضر نیز ایران موظف به پایبندی به تعهدات خود بوده و باید با خویشتن داری، مانع از افزایش هر گونه تنش شود.

رئیس کمیسیون توسعه و همکاری‌های اقتصادی پارلمان آلمان در ادامه افزود: اگر ایران بتواند در موارد منطقه‌ای مثل سوریه و بحث حزب الله لبنان جلب اعتماد کند، ما هم برای برون رفت این کشور از انزوای سیاسی و همچنین همکاری‌های اقتصادی با این کشور کمک خواهیم کرد تا مردم این کشور از اوضاع اقتصادی بهتری برخوردار شوند!

«ایندر بیک» که از اعضای حزب دمکرات آزاد در آلمان است درباره ادعای «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا مبنی بر لزوم بکارگیری اقدام نظامی علیه ایران گفت: ما دمکرات آزادهای آلمان هم از آمریکا و هم از ایران می‌خواهیم تا با رعایت جانب اعتدال از ایجاد هرگونه تنش و دامن زدن به اختلافات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه خطر درگیری مسلحانه وجود دارد، اظهار داشت: در چنین شرایطی باید با تلاش‌های دیپلماتیک مسئله را به سمت حل و فصل آن پیش برد.

نماینده پارلمان آلمان در انتهای این گفتگو گفت: ما دمکرات آزادها از وزارت خارجه آلمان و اتحادیه اروپا در راستای ممانعت از وقوع اقدام نظامی علیه ایران و انجام گفتگوها و رایزنی‌های دیپلماتیک حمایت می‌کنیم.

«اولاف ایندر بیک» از سال ۲۰۱۷ میلادی در پارلمان آلمان حضور دارد. وی علاوه بر عضویت در کمیسیون‌های سیاست خارجی، کمیسیون محیط زیست و امنیت هسته‌ای و گروه پارلمانی کشورهای عربی زبان خاورمیانه و دور، ریاست کمیسیون توسعه و همکاری‌های اقتصادی را نیز بر عهده دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1398، کدخبر: 4619609 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
بهترین کاری که اتحادیه اروپا می تونه باهاش تنش ها رو کاهش بده افزایش کارایی اینستکس و تجارت با ایرانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین