پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
وزیر امور خارجه در پیامی در توئیتر در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا نوشت که رهبر ایران مدت‌ها پیش طی فتوایی منع تسلیحات هسته‌ای را اعلام کردند.
شعار سال : «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران شامگاه دوشنبه در پیامی در توئیتر به اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در توکیو واکنش نشان داد.


وی در این پیام نوشت: «آیت‌الله خامنه‌ای مدتها پیش با صدور فتوایی در منع تسلیحات هسته‌ای، اعلام کردند که ما به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیستیم. تروریسم اقتصادیِ " تیم بی " به مردم ایران آسیب می‌رساند و در منطقه تنش ایجاد می کند. اقدامات و نه حرف‌های دانلد ترامپ نشان خواهد داد که هدف وی هم همین است یا خیر!»
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران حین دیدار با «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن گفت: «البته من اصلاً به دنبال صدمه‌زدن به ایران نیستم. فقط می‌خواهم بشنوم که ایران به سلاح اتمی «نه» بگوید. به اندازه کافی در جهان به‌خاطر تسلیحات اتمی مشکل داریم، پس ایران نباید سلاح اتمی داشته باشد. به‌نظرم ما می‌توانیم به توافق برسیم».
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن اشاره به پتانسیل اقتصادی عظیم ایران، گفت: «به دنبال این هستم که به ایران اجازه دهم به عرصه (بین‌المللی) باز گردد. من ایرانی‌های زیادی را می‌شناسم، آنها افراد بسیار بزرگی هستند. ایران شانس این را دارد که به یک کشور بزرگ تبدیل شود».

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از سایت مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1398،کدخبر:962202،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
مقاومت نظام در برابر امریکا ترس انها را بیشتر میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین