پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به لحاظ توان نظامی و عمق استراتژیک جایگاه ویژه‌ای دارد و همین موضوع سایه جنگ را دور نگه می‌دارد.

شعار سال : ابوالفضل ابوترابی ، با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکایی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی همواره تهدید ملت بزرگ ایران را در دستور کار خود داشتند، اظهار کرد: ترامپ با همه رفتارهای خارج از عرفی که دارد،تاکنون به‌صورت مستقیم صحبت از جنگ نکرده و متأسفانه برخی افراد واداده داخلی بیشتر چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ توان نظامی و عمق استراتژیک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همین موضوع موجب دور شدن سایه جنگ از کشور اسلامی ایران شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز پیروزی‌های حماس، حزب‌الله، حشدالشعبی، نیروهای مردمی سوریه و یمن شاهدی بر عمق استراتژیک ایران است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کشور کوچکی نیست و مرزهای ایدئولوژیک ما نیز بسیار وسیع است و آمریکایی‌ها این را به‌خوبی می‌دانند.

وی با تأکید براینکه محال است دشمن وارد جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ایران شودخاطرنشان کرد: آنان بیشتر جنگ روانی را در داخل کشور ما پیگیری و تشدید می‌کنند که شانتاژها پیرامون حضور ناو آمریکایی در منطقه هم در همین راستاست.

ابوترابی با بیان اینکه حضور ناو آمریکایی در منطقه یک امر عادی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز ناو آمریکایی به منطقه نیامده عده‌ای نفوذی و غافل بر این طبل توخالی کوفتند و جنگ روانی دشمن را تقویت کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فشار دشمن برجنگ اقتصادی، فرهنگی، روانی و امنیتی است. آمریکایی‌هاعواقب ورود به جنگ نظامی با جمهوری اسلامی ایران را پیش از این تجربه کرده و قطعاً وارد آن نمی‌شوند.


شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت1398 ، کدخبر: 382765: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
اگر آگاه نبودن تا حالا صد دفعه حمله نظامی کرده بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین