پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۸۰۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
استاندار کرمان گفت: بارندگی‌های اخیر باعث تشدید مشکل هجوم ملخ ها به جنوب استان کرمان شده است.وی گفت: متأسفانه با گزارشی که ارائه شده است، بخشی از باند فرودگاه قلعه گنج و رودبار جنوب در اثر بارندگی‌ها و سیل دچار تخریب شده است که باید فکری شود.فدایی در خصوص ارسال خودروهای شاسی بلند برای کمک به حل مشکل آفت ملخ در جنوب استان کرمان گفت: از ۳۴ خودرو شاسی بلند که باید به منطقه ارسال می‌شد، متأسفانه در حال حاضر ۹ دستگاه ورود کردند.

شعار سالمحمد جواد فدایی صبح دوشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر، مشکل مبارزه با ملخ‌ها در جنوب استان دوباره تشدید شده است.

وی گفت: متأسفانه با گزارشی که ارائه شده است، بخشی از باند فرودگاه قلعه گنج و رودبار جنوب در اثر بارندگی‌ها و سیل دچار تخریب شده است که باید فکری شود.

فدایی در خصوص ارسال خودروهای شاسی بلند برای کمک به حل مشکل آفت ملخ در جنوب استان کرمان گفت: از ۳۴ خودرو شاسی بلند که باید به منطقه ارسال می‌شد، متأسفانه در حال حاضر ۹ دستگاه ورود کردند.

وی با تاکید بر اینکه اوضاع و شرایط سخت است، گفت: به شدت گله داریم از دستگاه‌ها که با تعلل تهعدات خودشان را انجام می‌دهند در صورتی که همه دستگاه‌ها کمک کنند، مشکل حل خواهد شد. دستگاه‌های اجرایی که در جلسه قبل تعهد کردند خودروهایی در اختیار قرار دهند اعزام را در اسرع وقت انجام دهند.

فدایی با گلایه از سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص عدم پرداخت اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی به استان کرمان اظهار داشت: خواهشمندیم سازمان حفظ نباتات عمل به تعهداتش را تسریع کند و همین اعتبار کمی که نسبت به نیاز تعیین شده است به استان ابلاغ کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه معین اقتصادی باید در بخش کوهستان اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: فرودگاه قلعه‌گنج امروز برای پرواز آماده می‌شود، هر چه سریع‌تر باید نسبت به سمپاشی هوایی در این منطقه اقدام شود.

وی گفت: شهرداری‌ها هم در حریم قانونی شهرها اگر نیاز شد از اعتبارات شهرداری برای مبارزه با ملخ‌ها استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار30اردیبهشت 98، کد خبر: 4621490، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین