پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
بخشدار باروق میاندوآب از هجوم قورباغه‌ها به روستای گل سلیمان آباد این شهرستان خبر داد.

شعارسال: علی ابراهیم نژاد بخشدار باروق میاندوآب گفت: ورود قورباغه ها به روستای گل سلیمان آباد سبب اختلال در زندگی تعدادی از اهالی این روستا شد.

وی ادامه داد:تعدادی بسیار زیادی قورباغه وارد روستا شده، تعدادی از این قورباغه ها وارد برخی خانه ها شده و زندگی مردم را با اختلال مواجه ساخته است.

خشک شدن تالاب گل سلیمان آباد علت هجوم قورباغه‌ها به داخل روستا

بخشدار بخش باروق میاندوآب گفت: با خشک شدن تالاب گل سلیمان آباد قورباغه‌هایی که زیستگاهشان این تالاب بوده به داخل روستا هجوم برده و موجب اختلال در زندگی مردم شده اند.

علی ابراهیم نژاد افزود: تعداد قورباغه‌ها دقیق معلوم نیست، ولی آنچه مشاهده شده است به بیش از ۷ تا ۸ هزار می‌رسد و این قورباغه‌ها وارد منازل روستائیان شده است.

ابراهیم نژاد ادامه داد: با کمک نیرو‌های بهداشت محیط و محیط زیست در حال بررسی راه کاری برای رهایی از دست این مشکل بوجود آمده هستیم.

تالاب گل سلیمان آباد میاندوآب با ۲۰ هکتار وسعت در ۷ کیلومتری میاندوآب و در مسیر جاده میاندوآب- شاهین دژ قرار گرفته است و در پی بارندگی‌های امسال این تالاب بعد از ۵ سال دوباره آبگیری و احیا شده بود که هم اکنون در آستانه خشکی مجدد قرار گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 6946477: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین