پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۹۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
مدیرکل جهاد کشاورزی جنوب کرمان از افزایش سه برابری هجوم ملخ‌ها به استان خبر داد و گفت: اعتبارات مبارزه با آفات امسال کاهش یافته است.

شعار سال: سعید برخوری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان که با حضور آیت‌آللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه بر اساس گزارش فائو پیش‌بینی می‌شود که امسال تقریبا سه برابر افزایش هجوم ملخ‌ها را داشته باشیم اظهار داشت: با وجود بارندگی‌ها وجود ملخ‌ها در استان تشدید و تخم‌ریزی‌ها بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته تلاش زیادی برای مقابله با ملخ‌ها در جنوب استان شد و با همکاری همه دستگاه‌ها موفق‌ترین استان برای مبارزه با ملخ بودیم گفت: سال گذشته هیچ خسارتی به محصولات کشاورزی وارد نشد اما امسال شرایط فرق می‌کند.

مدیرکل جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه دسته‌ اول ملخ‌ها تا چند روز دیگر از سمت پاکستان وارد خاک ایران و منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان می‌شود، افزود: در سال 97 مبلغ دو میلیارد و 400 صد میلیون تومان اعتبارات مبارزه با آفات ما بوده که امسال کاهش یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 آذر 98، کد مطلب: 2155782: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
محصولات کشاورزی همه اش میره بر باد فنا یادمه که چند روزمونده به حمله ملخ ها هشدار داده بود سازمان محیط زیست جهانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
بازم هشدا حمله ملخ ها رو دادن ما یکی از روش هامون اینکه هشدارها رو دریافت میکنیم ولی توجهی نمیکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین