پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.
شعارسال: سردار «اسماعیل کوثری» اظهار کرد: افرادی که طی روزهای گذشته دائما بر طبل این موضوع کوبیدند که آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد «کاسبان ترس» هستند.

وی افزود: «کاسبان ترس» یا آن مزدورانی هستند که قصد بزرگ کردن دشمن دارند یا آن فرصت‌طلبانی هستند که می‌خواهند با ترساندن مردم فضایی را ایجاد کنند که از طریق آن فضا منفعت اقتصادی کسب کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند جنگ نمی‌کنیم اما کاسبان ترس می‌گویند جنگ می‌شود، عنوان کرد: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

سردار کوثری همچنین خاطرنشان کرد: «کاسبان ترس» باید شناسایی شوند و پاسخگوی این عملیات که راه می‌اندازند باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1398 ، کدخبر: 900848 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین