پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق نسبت به حملات احتمالی داعش به منظور جبران شکست های این گروه تروریستی در شهر فلوجه هشدار داد.

شعارسال: به نقل از شبکه سومریه، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز سه شنبه نسبت به حملات احتمالی گروه تروریستی داعش با هدف جبران شکست های خود در شهر فلوجه هشدار داد.

حیدر العبادی در عین حال از گروه های سیاسی عراق خواست برای عدم ارائه هرگونه فرصت به گروه تروریستی داعش با یکدیگر متحد شوند. وی همچنین از پیشروی گسترده نیروهای عراقی در استان نینوا و تحقق موفقیت های سریع در این منطقه خبر داد.

نخست وزیر عراق طی بیانیه ای با تمجید از فداکاری های نیروهای عراقی برای آزادی و تسلط کامل بر شهر فلوجه اعلام کرد که داعش در این شهر به سرعت فروپاشیده و شمار زیادی از عناصر آن کشته شدند.

حیدر العبادی در عین حال از تلاش برای بازگشایی بیمارستان فلوجه و برنامه ریزی برای بازگشت آوارگان و همچنین پاکسازی بمب ها و مواد منفجره ای که توسط داعش در محلات مسکونی این شهر کارگذاری شده است، خبر داد.

العبادی افزود: نیروهای نظامی به شکل گسترده ای در موصل در حال پیشروی هستند و به موفقیت های سریعی دست یافته اند. ما در عین حال برای اسکان آوارگان مهیا می شویم و نیازمند همکاری و کمک های سازمان ملل در زمینه انسانی هستیم.

وی همچنین از دستگاه های امنیتی و شهروندان عراق خواست نسبت به تلاش های داعش برای جبران شکست های خود در فلوجه و انجام حملات تروریستی هوشیار باشند. العبادی از گروه های سیاسی نیز خواست تا با وحدت میان خود به دشمن فرصت ندهند تا از اختلافات سیاسی موجود در عراق برای تحقق اهداف خود سوء استفاده کند.

لازم به ذکر است که حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز یکشنبه با حضور در شهر فلوجه و در حالی که پرچم عراق را در دست داشت از آزادی کامل این شهر از سیطره گروه تروریستی داعش خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8تیر1395، کدخبر: 3697608: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین