پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
معترضان درجلوی فرمانداری گچساران که تعداد خود را بیش از ۱۰۰ نفر می خواندند با در دست داشتن مدارکی مبنی بر پیش خرید واحدهایی از یک مجتمع مسکونی،درخواست کمک از مسئولان و احقاق حق خود را داشتند.

شعارسال: به نقل از آفتاب جنوب،تعدادی از ساکنان و بهتر بگوییم کسانی که ملک های واقع در مجتمع آپارتمانی منطقه پانصد دستگاه گچساران را پیش خرید کرده بودند با تجمع جلوی فرمانداری گچساران به کاری که پیمانکار با آنها کرده بود، اعتراض کردند.

معترضان که تعداد خود را بیش از ۱۰۰ نفر می خواندند با در دست داشتن مدارک مبنی بر پیش خرید ملک های مذکور،درخواست یاری از مسئولان و احقاق حق خود را داشتند و این درحالی بود که این مجتمع قبل ها هم دچار چنین مشکلاتی شده بود.

علی الظاهر سال ها پیش در طرح و اجرای این مجتمع کلاهبرداری‌هایی نیزصورت گرفت که این مجتمع بعد از گذر مدت زمان بسیاری به دست پیمانکار جدید افتاد و اکنون در حال کامل شدن است.

هرچند باید گفت که این مجتمع نیمه کاره مسکونی به دلیل راکد ماندن در گذشته نه چندان دور ، محل استقرار برخی معتادان و اراذل شده بود که با همت نیروی انتظامی برچیده شده و هم اکنون روند تکمیل شدن را پی گرفته است.

در اعتراضات انجام شده برخی از مالکان واحدهای این مجتمع مسکونی در منطقه 500دستگاه این شهرستان،هرچند مشکلاتی در اجرای این طرح به گوش می رسد که جا دارد مسئولان برای آنکه باز هم برای اهالی این مجتمع دردسرهای تازه ای ایجاد نشود حتی الامکان ورود کنند و گره ای از کارشان بازکنند.







شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار:1 خرداد  1398 ، کدخبر: 119563 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین