پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
استاندار خوزستان گفت: لایروبی اروند در توسعه و پیشرفت خرمشهر و گسترش تجارت در خوزستان نقش بسزایی دارد و این کمترین خدمت به مردم این منطقه به پاس مقاومت ها و ایثارگری آن ها در دوران دفاع مقدس است.
شعار سال : استاندار خوزستان گفت: لایروبی اروند در توسعه و پیشرفت خرمشهر و گسترش تجارت در خوزستان نقش بسزایی دارد و این کمترین خدمت به مردم این منطقه به پاس مقاومت ها و ایثارگری آن ها در دوران دفاع مقدس است.
 غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و بخصوص عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از رسالت‌های اصلی ما به شمار می رود.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز وظیفه خود می دانیم تا دغدغه های مردم این منطقه را به حداقل برسانیم .

استاندار خوزستان گفت: در زمینه لایروبی اروند نیز اقدامات لازم صورت گرفته و رئیس جمهوری نیز دستورات لازم را صادر کرده و جلسات نهایی با طرف عراقی انجام شده است.

شریعتی تصریح کرد : امید است که طرف عراقی اقدامات لازم را در این زمینه صورت داده و عملیات اجرایی این لایروبی را به زودی آغاز کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:3 خرداد 1398،کد خبر:13980303000012،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
مسئولای ما تازه یاد این افتادن که لایروبی کنن سدها و رودخانه هارو بازم خوبه به شرطی که اجرایی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین