پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
فرماندار کرمانشاه گفت: امسال در راستای مبارزه با قاچاق، خروج گندم از حوزه استحفاظی این شهرستان به استان های دیگر بدون بارنامه معتبر ممنوع است و بخشداریها، راهور و نیروی انتظامی باید نظارت جدی را در دستور کار قرار دهند.

شعارسال: فضل الله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد؛ افزود: امسال ۲۶ کمیسیون نظارت و خرید گندم، کلزا و جو در شهرستان دایر شده و هر کیلوگرم گندم را به قیمت هزار و ۷۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می‌کنند.

رنجبر در ادامه با اشاره به اینکه سهم شهرستان کرمانشاه از اشتغال پایدار روستایی ۸۶ میلیارد تومان است بیان داشت: تاکنون ۷۹ میلیارد تومان این سهم جذب شده که ۲۲ پرونده آن بالای یک میلیارد تومان بوده است.

وی از مدیران و بانک‌های شهرستان خواست با هم افزایی کل اعتبارات را جذب کنند زیرا بزرگترین مشکل شهرستان کرمانشاه بیکاری است لذا باید در این شرایط سخت اقتصادی با تلاش مضاعف کمک حال مردم باشیم.

او در ادامه از مدیران ادارات خواست تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمام پروژه‌های عمرانی شهرستان را به فرمانداری معرفی کنند و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از ادارات خواست با توجه به فصل تابستان مصرف بهینه برق را در دستور کار قرار دهند و گفت: امسال با توجه به قطعی برق سال گذشته بر مصرف برق ادارات نظارت جدی به عمل می‌آید حتی قطعی برق ادارات پرمصرف هم در دستور کار قرار دارد.

رنجبر در ادامه از شرکت آب و فاضلاب شهرستان خواست کار تعمیر و مرمت قسمت آبشوران شهرداری سابق شهر کرمانشاه را با سرعت عمل بیشتری در دستور قرار دهد زیرا آن منطقه، محل کسب و کار و رفت و آمد مردم است و باید سریع‌تر با چند تیم وارد عمل شد تا زودتر تمام شود.

وی همچنین با بیان اینکه ۸۷ درصد از آتش سوزی مراتع و جنگل‌های شهرستان در سال گذشته نسبت به سال قبل آن کاهش داشته گفت: امسال با توجه به بارندگی‌ها، گرمای بیش از حد هوا، باید بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، تمام ادرات برای مبارزه با اطفا حریق بسیج شوند.

**بهترین راه مبارزه با تحریم‌ها و دشمنان خدمت صادقانه به مردم است

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه امام با مردمداری توانست انقلاب و جنگ تحمیلی را به پیروزی برساند، گفت: تنها راه مبارزه با شرایط سخت اقتصادی تحریم‌های ظالمانه مردم داری و خدمت صادقانه به مردم است.

رنجبر همچنین رمز پیروزی در شرایط کنونی را وحدت و ایمان تمام اقشار جامعه و نیروهای سیاسی دانست و بر مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

وی از همه مدیران ادارات خواست شرایط را برای حضور پر رنگ مردم در مراسم راهپیمایی قدس فراهم کنند زیرا امسال این آیین یک مراسم ملی مذهبی برای ناامیدی دشمنان است.

او همچنین به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ترویج تفکر امام (ره) در انقلاب بهترین نسخه پیروزی ما در مقابل دشمنی آمریکا است که باید ادارات برای انتقال آن را به نسل جوان در دستور کار قرار دهند و برای باشکوه برگزار کردن مراسم ارتحال حضرت امام (ره) تلاش کنند.

شهرستان کرمانشاه با چهار بخشداری بیش از یک میلون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت طلوع کرمانشاه، تاریخ انتشار: 4خرداد1398 ، کدخبر: 67005: www.toloukermanshah.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
باز صادرات گندم آزاد شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین