پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
همت علی شکری گفت:یک مورد آتش‌سوزی در پتروشیمی اوره و آمونیاک هرسین واقع در حوالی پل چهر به پلیس گزارش شد.نگهبان ایستگاه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شعار سال:سرهنگ «همت علی شکری»  اظهار داشت: شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در پتروشیمی اوره و آمونیاک هرسین واقع در حوالی پل چهر به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حضور یافته و مشخص شد که یکی از ایستگاه‌های گاز این پتروشیمی دچار حریق شده است.

سرهنگ شکری افزود: بر اثر این آتش‌سوزی، نگهبان ایستگاه و یکی دیگر از کارگران از ناحیه صورت و دیگر اعضای بدن دچار سوختگی و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند که متاسفانه فرد نگهبان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس شهرستان هرسین گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌دهد این آتش‌سوزی به علت نشت گاز رخ داده که با حضور به موقع نیروهای امدادی پس از ساعتی مهار شده‌است.

وی در پایان گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و بررسی جزئیات بیشتر حادثه در دست بررسی قرار دارد.

شهرستان هرسین در ۴۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و یکی از مناطق صنعتی استان محسوب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری‌آنلاین، تاریخ انتشار: 5 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:525440،www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین