پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
در ادامه رایزنی ها و مشورت های سیاسی و دیپلماتیک فشرده توسط وزارت امورخارجه، «سید عباس عراقچی»معاون سیاسی وزیرامورخارجه از فردا به سه کشورعمان، کویت و قطر سفر می کند.
شعار سال: در ادامه رایزنی ها و مشورتهای سیاسی و دیپلماتیک فشرده توسط وزارت امورخارجه، «سیدعباس عراقچی»معاون سیاسی وزیر امور خارجه از فردا به سه کشور عمان، کویت و قطر سفر می کند.

بررسی تحولات سریع بین المللی در روزهای اخیر به ویژه در حوزه خلیج فارس، موضوع رایزنیهای معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به این سه کشور منطقه خواهد بود.

پیش از این محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران برای انجام یک سفر رسمی دو روزه و دیدار با مقامات عراق شامگاه شنبه وارد بغداد شد و مورد استقبال 'نزار خیرالله' قائم مقام وزیر امورخارجه عراق قرار گرفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است در این سفر علاوه بر مذاکره با همتای عراقی خود همچنین با 'برهم صالح' رئیس جمهوری، 'عادل عبدالمهدی' نخست وزیر، 'محمد الحلبوسی' رئیس پارلمان عراق دیدار و گفت وگو کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1398، کدخبر: 83327576 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین