پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
استاندار لرستان با بیان اینکه تغییر فرمانداران و مدیران طبیعی است، گفت: با توجه به طبیعی‌بودن تغییرات ممکن است ضرورتی ایجاد شود و تغییراتی در فرمانداری پلدختر به‌وجود بیاید.

شعارسال: سیدموسی خادمی در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر فرماندار پلدختر اظهار داشت: تغییر فرمانداران و مدیران طبیعی است ولی در بحث سیل ما نمی‌گوییم ضعف نداشتیم بلکه استان، فرمانداری، مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های اجرایی ضعف‌هایی داشته اند ولی به این معنی نیست که هیچ‌گونه نقطه قوتی وجود نداشته‌ است.

وی افزود: فرماندار پلدختر با توجه به محدودیت‌ها در سیل اخیر اقداماتی انجام داده ولی فرماندار یک شخص است و مجموع ستاد بحران که شامل همه دستگاه‌ها هستند و با اوکار کردند تلاش خودشان را کردند ولی ما نمی‌گوییم ضعف نداشته‌است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 2019814: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین