پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۰۹۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
استاندار تهران در حساب توئیتر خود تخصص، سوابق کاری موثر، هم سویی با سیاست های دولت، جوان گرایی و بهره گیری از ظرفیت زنان را از مولفه های مهم تغییر فرمانداران در این استان دانست.
شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: تخصص، سوابق کاری مؤثر، هم سویی با سیاست‌های دولت، جوان گرایی و بهره گیری از ظرفیت زنان در مدیریت اجرایی مؤلفه‌های اصلی در انتخاب فرمانداران جدید استان تهران خواهد بود.

گفتنی است، استاندار تهران ظهر پنج شنبه در احکامی جداگانه ۴ سرپرست برای فرمانداری شهرستان‌های قدس، پردیس، ری و بهارستان را منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، لیلا واثقی، عبدالعظیم رضایی، مجتی خانجانی و احمد اسماعیلی راد به ترتیب به سرپرستی فرمانداری‌های قدس، پردیس، بهارستان و ری منصوب شدند و نظام ملکشاهی و بهمن جلیلیان نیز به ترتیب سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران و سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شمیرانات منصوب شدند و هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه پیشین ری و معاون سابق استاندار تهران نیز به سمت مشاور ویژه استاندار تهران در امور اقتصادی منصوب شد.

از این توئیت استاندار تهران، این گونه استنباط می‌شود، که تغییر فرمانداران در این استان همچنان ادامه خواهد داشت، حال باید منتظر بمانیم و ببینیم، این تغییرات تداوم دارد و یا خیر.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار : 3خرداد 98، کد خبر: 4624882،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین