پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات دکتر سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات با حضور در دشت لار با عشایر غیور و زحمت کش که نقش مهمی را دررشد اقتصادی ایفا می کنند دیدار و گفتگو کرد.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات دکتر سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات با حضور در دشت لار با عشایر غیور و زحمت کش که نقش مهمی را دررشد اقتصادی ایفا می کنند دیدار و گفتگو کرد.

در بازدید و دیدار فرماندار شمیرانات با عشایر ، معاون فرماندار ،روسای ادارات و فعالان حوزه عشایری حضور داشتند.

شرکت در جلسه شورای عشایری، بازدید ازکندوهای زنبورداران ،گفتگو با دامداران و زنبورداران ،بازدید از ایستگا ههای محیط زیست،منابع طبیعی ،دامپزشکی و خانه بهداشت و دیدار از خانواده شهدای عشایر استان تهران در دشت لار شمیرانات از جمله برنامه های سفردیروزدکتر سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات به دشت لار و مناطق عشایری بود.

گفتنی است هر ساله و همزمان با کوچ عشایر استان تهران در دشت لار، مسئولان اجرایی و تقنینی با حضور در میان عشایر ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های این سربازان بخش اقتصادی، برای حل مشکلات عشایر تصمیمات لازم را می گیرند.

و درپایان مصوبات دومین جلسه شورای عشایری شهرستان به این شرح می باشد .

ممنوعیت انتقال شکر را از مصوبات لازم الاجراء این شورا بود

بخشدار لواسانات بناشد اکیپی جهت بازرسی و بررسی عملکرد زنبورداران دشت لار فعال و گزارش آنها ظرف یک هفته آینده به اداره بازرسی فرمانداری و ادارات مربوطه مثل جهاد کشاورزی ارائه دهد.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: هیچ سازمان و نهادی تحت هیچ عنوان اعم از درختکاری حق بستن یا ایجاد مشکل در مسیر ایل راه‌ها را ندارد.

دکتر شهریور گفت: پرستار و داروهای لازم باید در دشت لار همیشه وجود داشته باشد و کم کاری در این حوزه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

ظرف یکماه آینده از تأمین برق تأسیسات اداری و خدماتی دشت لار در محدوده کمرپشت به وسیله نیروگاه‌های خورشیدی جزوءمصوبات دومین جلسه شورای عشایر این شهرستان بود.











شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت فرمانداری شمیرانات، تاریخ انتشار: 25 تیر 1398 ، کدخبر:3059 www.shemiran.ostan-th.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین