پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۳۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
معصومه پرندوار مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: عشایر استان تهران امسال به علت بارش‌های زیاد برف و باران دیرتر به دشت لار عزیمت داشته و برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی زودتر از موعد به قشلاق بازگشتند.
شعار سال: مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: عشایر استان تهران امسال به علت بارش‌های زیاد برف و باران دیرتر به دشت لار عزیمت داشته و برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی زودتر از موعد به قشلاق بازگشتند.

معصومه پرندوار، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران  درباره کوچ عشایر اظهار کرد: هر ساله عشایر استان با شروع فصل گرما به مناطق ییلاقی سفر کرده و در اواخر تابستان  به محل زندگی خود برمی‌گردند.

وی در ادامه افزود: عشایر استان تهران امسال به علت بارش‌های زیاد برف و باران دیرتر به دشت لار عزیمت داشته و برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی زودتر از موعد بازگشتند.

۱۸۰۰ خانوار عشایری در استان تهران زندگی و در سال جاری ۶۰۰ خانوار عشایر از استان‌های سمنان، قم و مرکزی در مناطق میان‌بند و ییلاقی عزیمت داشتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:15شهریور1398،کدخبر:13980615000344،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین