پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۰۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶
«جمال زنگیشه» در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، به عنوان مدیرکل بازرسی استانداری تهران معرفی شد.

شعارسال: «جمال زنگیشه» در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، به عنوان مدیرکل بازرسی استانداری تهران معرفی شد.

استاندار تهران در این مراسم طی سخنانی گفت: استان تهران جزو ۵ استانی است، که انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان نیز در آن برگزار می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی گفت: از رئیس ستاد انتخابات استان تهران تشکر می‌کنم، که اولین استانی بودیم، که اعضای ستاد انتخابات تعیین و ابلاغ‌ها صادر شدند.

وی اضافه کرد: زنگیشه به عنوان مدیرکل نظارت بر عملکرد و بازرسی و نیز مسئول کمیته بازرسی انتخابات استان تهران معرفی می‌شود و آنچه برای ما اهمیت دارد، رعایت اصل بی طرفی است و باید زمینه برای فعالیت یکسان همه کاندیداها در چارچوب قانون اساسی فراهم شود.

استاندار تهران گفت: مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات در تمام طول دوره برگزاری انتخابات حفظ کنند و از آرای مردم به خوبی حفاظت کنند.

بر اساس این گزارش، چندی پیش و در پی درخواست برگزاری یک دوره آموزشی در مشهد مقدس برای شهرداری‌های استان تهران، توسط اداره کل بازرسی این استان و مطالبه مبلغ ۳ میلیون تومان از هر شهرداری برای برگزاری این دوره، انتقادات فراوانی به اداره کل بازرسی وارد شد و استاندار تهران این دوره را لغو کرد و از برگزاری آن در یکی از شهرستان‌های استان تهران و با هزینه کمتر خبر داد.

برخی افراد تغییر مدیرکل بازرسی استانداری تهران را بی ربط به دوره آموزشی جنجالی اخیر نمی‌دانند، اما تاکنون هیچ مسئول رسمی در این زمینه اظهار نظر نکرده است.

پیش از این حجت الاسلام عباس اسلامی مدیرکل بازرسی استانداری تهران بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.mehrnews.com ، 4609698

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین