پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
یک روزنامه ژاپنی امروز(دوشنبه)نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سفر آتی نخست وزیر ژاپن و ایفای نقش میانجیگر برای حل تنش میان تهران و و اشنگتن استقبال کرد.
شعارسال: روزنامه یومیوری شیمبو ژاپن نوشت، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، تصمیم خود برای حل تنش میان ایران و آمریکا را با ترامپ در حین بازی گلف در روز گذشته مطرح کرده است.ترامپ از روز 4 خردادماه برای دیداری 4 روزه وارد ژاپن شده است.

این روزنامه به نقل از برخی منابع دولتی افزود: ترامپ در واکنش به سخنان نخست وزیر ژاپن از مواضع وی در مورد ایران حمایت و بر سفر هر چه زودتر او به تهران تاکید کرده است. بنابر گزارش ها، آبه در راستای سفر آتی خود به ایران با «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا و محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز به گفت و گو پرداخته است.

به گزارش رویترز، ژاپن به عنوان یکی از متحدان اصلی آمریکا همیشه خواهان حفظ روابط دوستانه خود با ایران بوده است.

رویترز در ادامه نوشت، نخست وزیر ژاپن قرار است در ماه ژوئن(خردادو تیر) به ایران سفر کند.محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز اواخر اردیبهشت ماه گذشته با سفر به ژاپن با شینزو آبه نخست وزیر این کشور دیدار و گفت وگو کرده بود.

پیش از این سخنگوی وزارت خارجه درباره خبرهای منتشره در خصوص سفر نخست وزیر ژاپن به ایران گفته بود: حسن روحانی از شینزو آبه از قبل برای سفر به تهران دعوت به عمل آورده‌اند که ایشان هم در پاسخ گفته‌اند در زمان مناسب این سفر انجام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1398 ، کدخبر: ۹۰۱۸۱۲ ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
امیدوارم شرایط با این چیزی که هست متفاوت پیش بره و صلح برقرار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین