پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
معاون سیمای سازمان صدا و سیما در پیام تسلیت درگذشت پرویز بهرام عنوان کرد که این سازمان یک همکار قدیمی و توانمند را از دست داده است.

شعارسال: معاون سیمای سازمان صدا و سیما در پیام تسلیت درگذشت پرویز بهرام عنوان کرد که این سازمان یک همکار قدیمی و توانمند را از دست داده است.

 مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت پرویز بهرام گوینده و صداپیشه پیشکسوت تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام عنوان شده است: سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز یک همکار قدیمی و توانمند را از دست داد. همزمان شدن ضایعه درگذشت پرویز بهرام با سالروز شهادت مولای متقیان، قابل اعتنا است. چرا که وی در تولید سریال ماندگار «امام علی(ع)» همکار و همراه بود و در ایفای صداپیشگی شخصیت ابوموسی اشعری به این اثر فاخر، جلوه‌ای ویژه بخشید.

در ادامه پیام تسلیت معاون سیما آمده است:آن هنرمند متعهد همچنین با صدای خود به مستندهای «راز بقا» و «جاده ابریشم» گرمای دلپذیری بخشید و ارزش آن‌ها را دوچندان نمود.طنین صدای او خاطرات زیبایی را برای همه ما ساخته است و بدون شک مردم قدرشناس و هنردوست ایران هیچ گاه صدای ماندگار او را به فراموشی نخواهند سپرد.

میرباقری در پایان این پیام چنین آورده است: اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم بهرام، مجموعه صداوسیما و تمامی هنردوستان این سرزمین، از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته آمرزش و آرامش و برای بازماندگان صبر جزیل طلب می‌کنم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 6خرداد 1398 ، کدخبر:384316 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین