پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
رئیس جمهور جدید اوکراین از مردم این کشور خواست تصاویر او را در محل کارشان به دیوار نزنند و به جایش تصاویر فرزندانشان را نصب کنند. ولودمیر زلنسکی اخیراً با رأی مردم اوکراین که از حکومت نخبگان اُلیگارشی و تداوم جنگ با جدایی‌طلبان در کشورشان خسته بودند به ریاست جمهوری انتخاب شد. او وعده تشکیل یک دولت صادق و شفاف اداره شده توسط مردم برای خود مردم را داد.ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی خود به مناسبت افتتاح ریاست جمهوری‌اش به تشریح دورنمایش برای روی کار آوردن یک دولت اداره شده توسط رهبرانی نه در جست‌وجوی حکومت بلکه در جست‌وجوی خدمت به مردم عادی پرداخت.

شعار سال: رئیس جمهور جدید اوکراین از مردم این کشور خواست تصاویر او را در محل کارشان به دیوار نزنند و به جایش تصاویر فرزندانشان را نصب کنند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور جدید اوکراین در سخنرانی خود به مناسبت آغاز به کارش در این سمت گفت: من واقعاً نمی‌خواهم شما در دفاترتان تصاویر من را قرار دهید چون که رئیس جمهور یک شمایل یا بُت یا پُرتره نیست. به جایش تصاویر بچه‌های خود را به دیوار آویزان کنید و هر بار که تصمیمی را می‌گیرید آن‌ها را نگاه کنید.

ولودمیر زلنسکی اخیراً با رأی مردم اوکراین که از حکومت نخبگان اُلیگارشی و تداوم جنگ با جدایی‌طلبان در کشورشان خسته بودند به ریاست جمهوری انتخاب شد. او وعده تشکیل یک دولت صادق و شفاف اداره شده توسط مردم برای خود مردم را داد.

ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی خود به مناسبت افتتاح ریاست جمهوری‌اش به تشریح دورنمایش برای روی کار آوردن یک دولت اداره شده توسط رهبرانی نه در جست‌وجوی حکومت بلکه در جست‌وجوی خدمت به مردم عادی پرداخت.

این رئیس جمهور جدید اوکراین که پیش از انتخاب شدن به این سمت یک کُمدین بوده، گفت: ما قرار است کشوری آکنده از فرصت‌ها را بسازیم، کشوری که در آن همه در برابر قانون برابر هستند و تمامی قوانین صادقانه و شفاف بوده و برای همه به یک میزان کاربرد دارند و برای این هدف ما نیاز داریم کسانی در قدرت باشند که به مردم خدمت کنند.

ولودمیر زلنسکی، رئیس جمهور جدید اوکراین، کمدینی است که زمانی در نمایش‌های تلویزیونی به صورت خیالی نقش یک رئیس جمهور اوکراین را ایفا کرده بود. زلنسکی بعد از آن به شهرت رسید که در یک نمایش تلویزیونی پرطرفدار به نام "خدمتگذار مردم" نقش یک معلم مدرسه معمولی را ایفا کرد که در ادامه به ریاست جمهوری اوکراین رسید.

او پیش از رسیدن به ریاست جمهوری واقعی، تلاش کرد تا حمایت اوکراینی‌هایی که از حکومت اُلیگارشی در کشورشان خسته بودند را جلب کند و اکنون بسیاری از مردم عادی اوکراین امیدوارند زلنسکی برای حقوق مردم مبارزه کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 12خرداد 98، کد خبر: 480765، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین