پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
آخرین گزارش‌ها از انتخابات اوکراین حاکی از آن است که ولودیمیر زلنسکی در این انتخابات اعلام پیروزی کرده و در عین حال پترو پوروشنکو شکست در انتخابات را پذیرفته است.

شعارسال: آخرین گزارش‌ها از انتخابات اوکراین حاکی از آن است که ولودیمیر زلنسکی در این انتخابات اعلام پیروزی کرده و در عین حال پترو پوروشنکو شکست در انتخابات را پذیرفته است.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اوکراین با رقابت میان پترو پوروشنکو، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور و ولودیمیر زلنسکی که سابقه سیاسی خاصی در پرونده ندارد، برگزار شد.

در حالی که پیش از این نتایج نظرسنجی‌های پس از انتخابات از پیشتازی چشمگیر زلنسکی حکایت داشت، پروشنکو اعلام کرد که شکست در انتخابات را می‌پذیرد و به رقیب خود که یک کمدین است، تبریک می‌گوید.

پوروشنکو با اعلام این که ماه آینده دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین را ترک می‌کند، تصریح کرد که در مجموع برنامه‌ای برای کناره‌گیری از سیاست ندارد.

در همین حال زلنسکی نیز در انتخابات اعلام پیروزی کرده و در آخرین اظهارات خود گفته است: به ما نگاه کنید، همه چیز امکان‌پذیر است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.isna.ir ، 98020100280

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین