پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
پیونگ‌یانگ در بیانیه جدید خود، با سرزنش واشنگتن برای فشار آوردن به این کشور در موضوع خلع سلاح شبه‌جزیره کره، اعلام کرد که اگر واشنگتن قبل از آنکه دیر شود، با طرح جدیدی به پیش نیاید، بیانیه سنگاپور تنها به «صفحه‌ای کاغذ» تبدیل خواهد شد.

شعار سال: کرۀ شمالی به ایالات متحده آمریکا هشدار داد که در صورت ادامه دادن سیاست کنونی، توافقاتی که میان رهبران دو کشور در جریان نشست سال گذشتۀ سنگاپور امضا شده، ممکن است به خطر بیفتد.

این هشدار پس از آن اعلام شد که برخی رسانه‌های بین‌المللی مدعی شدند رهبر کرۀ شمالی تعدادی از مقامات ارشد این کشور را به دلیل آنکه قبل از برگزاری نشست بی‌نتیجۀ ماه فوریه در هانوی بر مذاکره با آمریکا اصرار داشتند، مجازات کرده است.

پیونگ‌یانگ در بیانیۀ جدید خود، با سرزنش واشنگتن برای فشار آوردن به این کشور در موضوع غیرهسته‌ای کردن شبه جزیرۀ کره اعلام کرد که اگر واشنگتن «قبل از آنکه دیر شود» با طرح جدیدی به پیش نیاید، بیانیه سنگاپور تنها به «صفحه‌ای کاغذ» تبدیل خواهد شد.

در این بیانیه که در تلویزیون دولتی این کشور منتشر شد، آمده است: «به آمریکا توصیه می‌شود روش فعلی محاسبات خود را تغییر دهد و در اسرع وقت به درخواست ما پاسخ دهد... صبر ما حدی دارد

یک سال پیش از این در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی دونالد ترامپ و کیم جونگ‌-اون برای اولین بار با یکدیگر رو در رو شدند؛ این دیدار در جزیره سنتوزای سنگاپور عملی شد. آن‌ها در جریان نشست سنگاپور با امضای توافقی چهار ماده‌ای متعهد شدند که برای ایجاد نوع جدیدی از رابطه با یکدیگر همکاری کنند.

تحلیلگران نیز بر این باورند که در وضعیت کنونی، چنانچه آمریکا از سیاست «اصرار بر تسلیمِ یکجانبۀ سلاح‌های هسته‌ای کرۀ شمالی» دست برندارد، توافق سنگاپور به خطر خواهد افتاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو ، تاریخ انتشار 16خرداد 98، کد خبر: 401553، www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
اخر سر جنگ جهانی سوم را میفته حالاببینید اینطور که آمریکا داره می تازونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین