پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: روحانی اختیاراتی را دارد که برای حل مشکلات کشور و رفاه حال مردم از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

شعار سال:محمود واعظی درباره این که رئیس‌جمهور طی سخنانی بیان کرده است اختیاراتی محدود دارد و همین امر باعث شده تا آنطور که باید و شاید نتواند به وظایف خود جامه عمل بپوشاند، گفت:‌ رئیس‌جمهور اختیاراتی را دارا هستند که قطعا برای اداره امور کشور، رفع مشکلات و رفاه حال مردم از آنها استفاده می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان این‌که شرایط امروز بسیار پیچیده شده است،‌ اظهار داشت: امروز فشارهای خارجی روی کشور زیاد شده و همین امر بر مسائل اقتصادی و تجاری سایه افکنده است بنابرایناداره کشور در این شرایط نیاز به تمرکز،‌ مدیریت و تصمیم‌گیری صریح و صحیح دارد.

واعظی گفت: رئیس‌جمهور باید بتواند درباره مسائل سریع تصمیم بگیرد لذا اگر مسئله را تحت این عنوان مطرح کردند، به همین خاطر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 17 خرداد 98، کد مطلب: 1267463: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین