پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت گفت: همه دلسوزان نظام اسلامی باید طبق رهنمودها رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات کشور به دولت کمک کنیم.

شعارسال: کمال دهقانی فیروزآبادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز با رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت راهکارهای بسیار مناسبی را برای رفع مشکلات کشور پیش روی دولت قرار دادند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر تهیه نقشه راه اقتصاد باثبات از سوی دولت تاکید داشتند که این امری حیاتی برای کشورمان است، زیرا ما امروز شاهدیم به دلیل نبودن نقشه راه اقتصادی مشکلات زیادی برای کشور ایجاد شده است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: البته بخشی از این مشکلات مربوط به تحریم ها و خارج از کشور است، ولی اگر نقشه راه اقتصادی با ثباتی داشته باشیم با روحیه انقلابی و مجاهدت شبانه روزی می توانیم در مقابل این مشکلات بایستیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: متاسفانه امروز مشکلات از یک دولت به دولت دیگر دست به دست می شود و آن هم به دلیل نبود نقشه راه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما امروز باید تصاویر درستی از واقعیت ها و اقدامات دولت نشان دهد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه متاسفانه امروز کارشناسان خبره در صدا و سیما کمتر حضور دارند، اظهار داشت: چرا صدا و سیما از کارشناسان خبره برای تحلیل عملکرد دولت استفاده نمی کند؟

وی تاکید کرد:رسانه ملی باید به جای به تصویر کشیدن ضعف ها و نکات منفی به نقد منصفانه عملکرد و راه کارهایی برای آن بپردازد.

نماینده مردم تفت در مجلس در مورد بخشی دیگری از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر مواضع مقتدرانه رئیس جمهوری در اروپا گفت: رئیس جمهوری در اروپا مقابل زورگویی های آمریکا ایستاد و چهره قدرتمندی از ایران به جهانیان نشان داد و با قاطعیت از منافع ملی کشورمان دفاع کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از این پس نیز ما باید مقتدرانه ازعملکرد و منافع کشورمان در مقابل بیگانگان خصوصا آمریکا دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید همه دست به دست هم برای حل مشکلات به دولت کمک کنیم، اظهار داشت: همگان بدانند که دیگر دوران قبیله گرایی سیاسی و بحث های انتخاباتی تمام شده و امروز باید همه دست به دست هم به دولت کمک کنیم تا مشکلات را حل کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: بایستی با همدلی و همراهی و با اتحاد و انسجام به دولت برای رفع مشکلات کمک کنیم و این نیاز به عزم همگانی است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت تاکید کردند: توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه روزی مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پرشتاب به سمت اهداف است.

ایشان تصریح کردند: صدا و سیما و دستگاه های تبلیغاتی تصویری درست از اقدامات دولت انتقال دهند البته بیان انتقادهای منطقی اشکالی ندارد ضمن اینکه بخش عمده ای از تصویرسازی درست از دولت وابسته به عملکرد مسئولان است یعنی مسئولین باید به میان مردم، کارگران و صنایع بروند و از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کنند.

رهبر معظم انقلاب همچنین تاکید کردند: مواضع رئیس جمهوری کشورمان در اروپا مقتدرانه بود؛ نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان به ویژه آمریکایی ها امری لازم است و این کار باید به هنگام، سریع و قاطع انجام شود. طرف های اروپایی نیز موظفند تضمین های لازم را در خصوص برجام بدهند اما نباید اقتصاد کشور به این موضوع گره زده و معطل آن شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24تیر1397، کدخبر: 82971663: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین