پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
یک روانشناس حوزه خانواده با بیان اینکه دولت برای افزایش آستانه تحمل مردم برنامه مناسبی ندارد گفت: حل مشکلات اقتصادی جلوی بروز آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد.
شعار سال: یک روانشناس حوزه خانواده با بیان اینکه دولت برای افزایش آستانه تحمل مردم برنامه مناسبی ندارد گفت: حل مشکلات اقتصادی جلوی بروز آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد.

پرویز کمالی از نداشتن برنامه مناسب از سوی دولت برای افزایش آستانه تحمل مردم انتقاد کرد و گفت: متأسفانه به دلایل مشکلات مختلفی که مردم و خانواده‌ها دارند، امروزه با کوچکترین اتفاقی مردم با یکدیگر درگیر می‌شوند و قطعاً رفع مشکلات اقتصادی مردم موجب آرامش روان شهروندان خواهد شد و در نتیجه آستانه تحمل افراد نیز بالا خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دولت می‌تواند کارگروه ویژه‌ای را برای کنترل آستانه تحمل مردم تشکیل دهد اظهار کرد: اقتصاد ناپایداری که امروزه در کشور وجود دارد، همه مباحث را تحت‌الشعاع قرار داده است و درحقیقت بالا بودن قیمت اجناس مختلف، در روان و اعصاب مردم تأثیر می‌گذارد و زمینه بروز آسیب‌های مختلف را فراهم می‌کند.

این روانشناس حوزه خانواده تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم روی پرونده‌های ورودی به دستگاه قضائی نیز تأثیر مستقیمی خواهد داشت چراکه اگر مردم بدون دغدغه زندگی خود را سپری کنند در نتیجه مشکلات کمتری با یکدیگر خواهند داشت و در نهایت حجم پرونده‌های ورودی به مراجع قضائی کاهش پیدا خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398، کدخبر: 397489 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
مشکلات اقتصادی تحمل مردم را کم کرده و شادی را از انها سلب کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین