پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
تهیه‌کننده سریال «آبان» از تعویق در تولید سریال «آبان» به دلیل مشکلات مالی سازمان صداوسیما خبر داد.

شعارسال: اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «آبان» درباره تعویق در زمان تولید این سریال گفت: تا به حال چند بار در تولید ما تعویق و وقفه افتاده است و امیدواریم تا سازمان صداوسیما مسائل مربوط به بودجه را حل کند تا بتوانیم به زودی تولید را آغاز کنیم.

او درباره انتخاب بازیگران این سریال هم بیان کرد: با تعدادی از بازیگران سال گذشته و امسال وارد مذاکره شدیم اما تا زمانی که بودجه به پروژه تزریق نشود نمی‌توانیم تولید را از سر بگیریم.

این تهیه‌کننده با اشاره به لوکیشن‌های این سریال هم افزود: تمامی لوکیشن‌های این سریال در تهران است و بازسازی دکور و لوکیشن نداریم.

مجموعه تلویزیونی «آبان» به کارگردانی ابراهیم شیبانی، تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی علی حدادی برای شبکه یک سیما تهیه و تولید خواهد شد. این سریال از مضمونی اجتماعی برخوردار است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 24خرداد1398 ، کدخبر: 1269760: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین